25.10.10

Solomon Kane (2009)

SOLOMON KANE [2009, UK]Mnogo, mnogo više sam očekivao od ove adaptacije. Osnovna priča i bazčni koncept su veoma interesantni, ali sam scenario je kompletna propast!
Postoji dosta scena koje su dosadne i dave, i mnoštvo njih koje su mogle biti bolje razvijene, davajući filmu totalno drugačiji tonalitet (ne bih da izdvajam, da ne bih previše filma otkrivao). Ostali problemi se nalaze u lošem odabiru scena za finalnu verziju i užasnim promenama ritma iste. Jednostavno, loša postprodukcija i editovanje filma.
Džejsm Pjurfoj (James Purefoy) je vizuelno bio dobar izbor za glavnu ulogu, ali kako je samo loše to odradio! Njegova svaka ekspresija lica deluje kao da ima grčeve u stomaku.
Film počinje uzbudljivo, prva akciona scena je dobra, propraćena  solidnim efektima. Svidelo mi se što je kamera statična, pa nije bilo problema s detaljima....sve se lepo vidi, puna slika akcije u svakom kadru.
Sve od rekvizita pa do same atmosfere je veoma mračno, gotovo jezivo.
Iako bi se ovaj film klasifikovao kao akcija / fantastika, ima i scena brutalnog nasilja koje malo provlače i kroz horor etiketu.
Svojim nestabilnim ritmom, film pri kraju počiva sam sebe da "ismeva". Kao i u brojnim akcionim filmovima kraj se svodi na "sam prtiv svih" bitku, stvarajući nerealan ishod. Poslednja bitka protiv "najzlobnijih" je olako dobijena od strane protagoniste, čineći film još za nijansu slabijim.

Ocena: 6/10


No comments:

Post a Comment