30.10.10

Mračni Vitez - The Dark Knight (2008)

The Dark Knight (+ BD Live) [Blu-ray]Retko se dešava da neki film preraste vaša najveća očekivanja, a još ređe da nastavak totalno zasenči prvi film u sagi... "Mračni Vitez" je upravo to uradio. Prvenstveno su ogroman uspeh postigli 2005. godine kad su uzeli čitavu Batman franšizu, uzeli ono što je već bilo postavljeno i proširili je, davajući mu mnogo mračniju temu i atmosferu, dodavajući još gripozan osećaj neizvesnosti. 
Prava zvezda ovog filma je svakako Hit Ledžer (Heath Ledger) kao The Joker, Betmenov smrtni neprijatelj, koji celu glumačku ekipu, iako izrsnu, baca u kompletnu senku, i apsolutno ovladava vašom pažnjom i velikim platnom.

Moram priznati da sam izuzetno bio skeptičan kada sam video da je on dobio ulogu mog najomiljenijeg fiktivnog junaka....koliko sam samo pogrešio! Ledžerova posvećenost ovoj ulozi je stvarno izvrsna....on je psihotičan, sadističan, zastrašujući i brilijantan. Svaka scena u kojoj se pojavi je defitivno njegova. Ostaće zapamćen kao najbolji negativac svih vremena.

I dok je glavna sporedna uloga briljirala, glavni glumac je zakazao. Ne bi bilo fer reći da je katasrofalan, ali ti njegovi ispadi da, dok nosi masku, primenjuje taj jako izveštačeni promukli glas je stvarno obična sprdnja.

Pored originalnog kastinga, pridružuju nam se još i nova sveža lica kao Maggie Gyllenhaal i Aaron Eckhart.
Iako nisam imao nikakvih posebnih primedbi na Katie Holmes, njena zamena se bolje pokazala,  imala mnogo bolju hemiju s glavnim junakom.

Čak je i u sekvencama borbe ovaj film je totalno nadmašio svoj prethodni: mnogo su zanimjivije, brutalnije, plus ispraćenje boljom tehnologijom.  "Mračni Vitez" je svakako bolji od "Betmen Počinje", akcija je bolja, zaplet je dublji i kompletniji.
Sve čestitke Krisu Nolanu i celoj ekipi, posebno Hitu Ledžeru, koga će ova uloga svakako učiniti nezaboravnim....

Ocena: 10/10


6 comments:

  1. I ja jakooooo! Nekako previše volim ovaj film.

    ReplyDelete
  2. Na trenutak sam pomislio da bi se usudio ne dodeliti mu cistu 10-ku. No, sve je ok. :)

    ReplyDelete
  3. Dosta kritičara i fanova filma smatraju da je precenjen...ja nisam jedan od tih, veoma poštujem celu Batman franšizu, kao i Krisa Nolana....a film sam po sebi mi je ništa manje od fantastičnog....gledao sam ga u bioskopu, morao sam sebi dozvoliti pun ugođaj ovog blokbastera! :))

    ReplyDelete